2009. szeptember 3., csütörtök

Iskolakezdés..kisé,megkésve:D!

Szóval...már akartam írni,de annyi minden közbe jött,de pótolom,szóval,Kereszt nénje,olvasd,Te is:D!Vikim,elindult a 4.osztályba,jaj,de öregszik:D!Semmi gond nem volt,hisz már rutinosan,ment,sőt,tetszik neki,hogy most az alsósok közt ők a nagyok:D!Bencusom,most kezdte az első osztályt:)Nem kifejezetten,boldogan,ment,inkább nyűggel,mert kicsit félt,mi lesz ott vele persze,mi itthon,megnyugtattuk.A szomszéd faluban van az iskola,így busszal,járnak át,de első nap Zolim átvitte és hozta őket,sőt reggel,Bencuséknál az első3om órán ott lehetett maradni a szülőknek,az első órán a nagymami maradt ott vele,Zolinak,dolga volt,én meg Kristivel,itthon,sajna pont,magas láza volt:(..2.3.órán már apa volt vele ott azt mondta tetszik neki,meg szépen részt is vett,mindenben..napközisek,így 3körül hozta meg őket.Kérdem,Bencét,na milyen volt?Rám néz,mondja:Holnaptól,nem megyek iskolába:( és sírt...elmondta,hogy van 1 2.as lány,ocsmány trágár szavakkal,becézte,Bencimet és 1 fiú,meg megverte,na tanárok,persze nem láttak semmit..faca,mikor az első nap szerintem legfontosabb,maga az iskola,az órák tetszettek,neki..beszéltünk tanárával,és a diák szüleivel,remélem elérünk valamit...szerdán már nagyobb örömmel,ment,mert megnyugtattuk,jött haza és mondta,hogy a lány megint szépeket,mondott,mondtam neki tuti,szerelmes beléd,1 lány akkor szekálja a fiukat:D!Nagyot nevetett,rajta,és kapott AZ ÓRAI MUNKÁJÁÉRT PIROS PONTOT IS:)Este fürdött és behívott,hogy beszélgessünk,olyan fura volt,mert olyan kis komoly lett az én nagy iskolás fiam:)És mondta,hogy bajban van,mert volt 1 szerelme:D,2.as kislány,de már nem foglalkozik vele:D!Mondtam neki,nem gond,majd jön,másik,erre mondja,már van:D..Nagyjából,kezd,beszokni...Ja és még ami nagyon fontos!!!Egész nyáron,állandóan,vitatkoztak,Viki és Bence,minden hülyeségen,de amióta elkezdődött a suli,Viki,úgy védelmezi a az Ő kis öccsét..annyira jó érzés...:)


3 megjegyzés:

mamarazzi írta...

Majd én megverem azt, aki bántja Bencémet!♥
Amúgy a fő hogy szereti a tanórákat és a jó csajokat!:)))))))
Puszi neki meg a védelmező nővérének, meg a majd' 1 éves öccsének!
AA

Vica írta...

:))))))))AA♥átadom:)

GGabi írta...

Vicám de Édes,ügyes gyerkőceid vannak!
Le a kalappal előtted és apa előtt!
Nagyon sok puszi nektek***