2009. augusztus 31., hétfő

Még 5 nap a szülinapig...:)Kristófka szüléstörténete:)

Ma kép nincs,csak vissza emlékezés.....Terhesség és a szülés....kezdödött ott,hogy nagyon rendszeres és pontos volt a menszeszem,kimaradt,hát én még az nap tesztett csináltam,hisz tudtam,hogy az vagyok,mert még sosem,késett,be is bizonyitotta a teszt,Pozitiv,vegyes érzelmekkel,voltam teli,örültem,mert 1 kismanó érkezik:)sirtam,mert nagyon-nagyon rossz körülmények közt éltünk-élünk:(...de felsem merült bennem,hogy netartsuk,meg.Zolim,boldog volt,hihetetlenül,mind másik kettönél,és a családja is!12 hetes uh-ra Vikim,elkisért nagy izgalommal,(addigra már én is megbékéltem,nagyon,addigra már a börömböl is kitudttam volna,ugrani:D)Bizott benne,hogy meglátja a doki,hogy neki kishuga lesz:D,mondtam neki,hogy nem valószinü,hogy látja,hisz még kicsike..bementünk,kérdi a doki,Vikimet,mit szeretnél,babázni,tesoddal,vagy,focizni?:Dnéztünk,rá furán,csak nem tudja,már is,azt mondja,de igen mert pont ugy fekszik,hogy eltévezhetettlen,akarjuk-e tudni,mondtuk,igen,:Fiú,lesz,én boldog voltam,bár ha lánytmond akkor is ijen boldog lettem volna:),de Vikim,nem..ö,hugit,akart:D2 napig tiszta ,lelki beteg volt,na azota,Kristof neki a mindene,és azt mondta nemadná 1 lányért se:DDDD!Mindenki örült,a családban,hogy pöcsi lesz,végül is nekünk,már mindegy volt,hisz van ijen.ojan is:D!A lényeg,hogy egézséges,legyen.Hihetetlen,modon,nagyon lassan telt a terhességem,pedig ez is csak 9 honap volt:D!De mellette semmi bajom nem volt,mint a másik 2ő terhességemnél.Eljött szept.3.-a,mivel 7.-ére voltam,kiirva,igy bekellett feküdnöm,mert volt már császárom,és erre ez a szokás..minden bajom volt,hogy nekem,4 napot bent kell,feküdnöm:(..de nem volt semmi jele,hogy ö urasága kiakar bujni.4.ikén éjjel elment a nyágdugo,és elkezdödött a fájásom,de inkább csipkelödésnek neveztem volna nem is szoltam senkinek,gondoltam majd ha sürüsödik.szept.5.én Hajnali 5-töl,már nem aludtam,mert 5-6percesek voltak a fájások,de még akkor semfájt igazán csak éreztem,hogyy van..hivtam 6kor Zolit,hogy már 5 perces a fájás és folyamatos kb 2 orája,de mondtam,neki,hogy nemfáj csak olyasmi:D!Ebböl,nem lesz ma semmi:)Reggel7kor kisvizitt volt,szoltam a dokinak,mert addigra már 3-4percesek lettek,megvizsgált,mondta na akkor ma baba lesz,de nemmostanában,mert 1 cm-re voltam,kinyilva,gondoltam faca,akkor elkezdödik,1emelettel,feljebb volt a szülöszoba,felmenntünk 1 növérel,megkaptam a beöntésem:D!reggel,8ra kész is voltak,ekkorra már 3perces volt a fájásom,állandoan,de még mindig neméreztem fájdalmat csak szurkálást:)Felhivtam,Zolit,hogy jöjjön,mert még ma szülünk:D!'10perc,mulva ott is volt,mert épp Keszthelyen dolizott,beöltözött és ott volt velem!Jött a dokim,meg vizsgált,mondta,meglesz,még kora déltán,neaggodjak,na akkor már aggodtam,mert cudarulfájt és még csak 3/4 9 volt.9kor rám kötötte az infuziot,na onnantol,agy kikapcs,mert ojan volt,hogy jaj:(akkor,már percenként volt,közben labdázhatam,rajt ültem és tök jó volt,Zolim,végig fogta a kezem,és mindenben segitett,amiben csak tudott,nemtudom,milett volna nélküle,vele eggyütt,ez igy volt jó(Már amennyire jólehet 1 szülés:D!)10.10kor doki megvizsgált,mert szégyenlem,de üvöltöttem a fájdalomtol és mondta,hogy neaggodjak,mert 1 órán belül,meglesz..gondoltam,annyit már csak kibirok,de többet nem:D!!!,közben 1 másik lány mellettem épp szült:)miután,megvizsgált dokim,kiabáltam,neki,kb 5perc telt el,hogy én most szülök,nem 1 óra mulva,mondja nehülyéskedjek,mert most nézett meg..mondom,akkor nézze,meg mégegyszer,mert kibujik:)Megvizsgált,hát ö is kibált,növérek után gyorsan,hogy szülünk:)És 20perc alattmeg lett az én kristófom,aki egyböl,felsirt,és egymásután 2*is pisilt:D!De jól volt és mindene,meg volt,közben ami még nagyon fontos,Zolim vágta el a köldökzsinorját,a büszke apa,aki küzködöt a könnyeivel:)...Hát ez volt az én Kristim szüléstörténetem,1*majd leirom,Vikijét és Bencijét is,bár sajna azok nem voltak ijen könnyüek....És nemakartam elriasztani,az irásommal,senkit,söt,ez 1 jó szülés volt,rövid,gyors:)

2 megjegyzés:

Szalainé Cservenák Anita írta...

Jajj olyan megható kis aranyos történet volt:)m apa biztos büszke volt a zsinórelvágásra:)))puszika

GGabi írta...

Jó volt olvasni Vicuska:)))
Bárcsak apa is ilyen ügyes lenne:PPP
Sok sok puszit küldök nektek***