2009. augusztus 21., péntek

Összejött:)))

Megigértünk,Bencusnak,mivel a szerdai balcsi rövidre sikeredett,igy elmegyünk,másnap vagyis csütörtökön!14ó lent voltunk a balcsin,Szigligetre mentünk,most itt még nem voltunk,de nem rossz..bár Zolinak és nekem jobban tetszett az Edericsi,de talán mert azt szoktuk,meg,a gyerekek nagyon élvezték,Bencét alig tudtuk,kicsalni a vizböl:)Kristi,is nagyon élvezte,mászott a vizben,édi volt!Szoval jól elvoltunk:)Bár Vikim,hiányzott,nekünk,de majd ma már megjönn nagyon várjuk:)19 óra körül,értünk haza jól elfáradva...:)De ugyis hamar kezdödika suli:(,és addig kikell,használni a jöidöt,amennyire lehet:)...





6 megjegyzés:

GGabi írta...

:))))))))))))))

Patri-cica írta...

De szupi lehetett...irigy-irigy vagyok!

:DD

Puszi nektek!

Vica írta...

Patri,pusszim!Én meg a szöllödre mig élek,nem felejtem:D:))))))))))))))))))))))))))))))))

mamarazzi írta...

Én nem vagyok irigy, bibibi... csak éppen időm nincs lemenni a partra :(
Várom Vikicám élménybeszámolóját is a táborról :)

Szilvia: xenia013 írta...

Örülök, hogy jól éreztétek magatokat.
Nagyon vigyázzatok magatokra.

Sok puszit küldök, szépek a képek!!!

solya írta...

De jó h mégis összejött a Balcsizás,utállllak is érte:D:D:D:D:D
sok puszim nektek