2009. november 6., péntek

Elmentem!!!

Elmentem orvoshoz,tegnap Sok nagyon kedves ismeretlen ismerős,ráébresztett arra,hogy nemcsak a másikat kell noszogatni,ha beteg...így ma elmentem,hála még időben:arc üreg gyulladásom van,de még nem kötött le így csak gyógyszer kell,azt megvettem így hamar,meg gyógyulok,Picur,jól van ,letisztult a torka,a köhögés is elmúlt,Zolim válla,már jobb.Nagyok,hála még mindig jól vannak♥
Most kicsit el is gondolkodtam,azon,hogy napok óta,húzom halasztom,hogy orvoshoz menjek,elsősorban anyagi rész,mert hogy a gyerekek az elsők,ez teljesen rendjén van,de mi van ha mi addig húzzuk a dolgot míg késő,akkor ki vigyázz rájuk?(ez lehet durván hangzott,bocsi)Ebből csak azt akartam kihozni,hogy magunkra odafigyelni ugyan olyan fontos mint rájuk,hisz csak ránk számithatnak,mi vigyázunk rájuk:)

6 megjegyzés:

Cseri ( Erika) írta...

Vicám! Nagyon örülök,hogy elmentél orvoshoz!:) Mondtam hogy a betegséggel nem lehet játszani!:( És képzeld mi lett volna ha még vársz pár napot!:( Még belegondolni is rossz!:( Kívánom hogy gyógyulj meg mihamarabb a család apraja-nagyjával együtt!:)Puszi nektek!:)

Névtelen írta...

Nagyon jól tetted hogy elmentél végre orvoshoz,jobbulást kívánok,gyógyulj meg minél hamarabb!!!!sok puszit küldök neked,és családodnak!!Illa

mamarazzi írta...

Én nem mentem el :P De ha nem múlik, akkor hétfőn bemegyek. Jobbulást!

Anka írta...

Örülök,hogy nem vártál tovább és elmentél dokihoz!Jobbulást!:)

király.diana írta...

Nagyon örülök, hogy megfogadtad saját tanácsodat. Látod-látod. Most már gyorsan gyógyuljatok meg. Puszi.

andy02 írta...

Na én is ugyanilyen vagyok csak a legvégső esetben megyek orvoshoz remélem hamar rendbe jössz és nagyon örülök,hogy Kristófka már jobban van puszim.