2009. július 7., kedd

Jaj,én ugy szeretem a strandot...:)...mert ott annyira szép és jó....





























Tegnapi,napom,igen,jó volt(a mai már kevésbé),Délelőtt,apa elvitte Vikit és Bencét magával,mert ment munkát nézni,és hogy tudjak kicsit pihizni,igy segitett nekem:)!4órán keresztül elvoltak,Addig Kristóf 3órát aludt!Szóval tényleg pihi volt:)!Hazaérve,a gyerekek,közölték,hogy megyünk,délután a balcsira,de ha én nemakarok,menni Ők akkor is mennek:D!Hát naná,hogy akartamEbédután még itthol a medencében pancsiztunk,minden.Kristóf,ugy megy a vizbe az uszógumijával,mint a veszedelem!Zolim,szólt,hogy vágjam le a haját,és Bencusnak is,igy eggyuttal,Kristófnak is levágtuk!15órakor elindultunk Balatonedericsre a strandra!Nemvolt nagy tömeg,igy volt rendesen helyünk!Nemvolt aza vaditó meleg,de talán igy jobb is volt!Odaértünk,lepakoltunk,persze,rögtön bekellett menni a vizbe:)!Picurt apa vitte,hát azt láttni kellett volna,ahogy tágra nyilt szemmel,figyelta nagy locsipocsit:D,ahogy bent voltunk,már pancsolt a kezével,kacagot nagyokat,hihetetlenül élvezte!Persze a nagyok is!Kisidő mulva,én kimentem Kristófal,mert láttam Picit fázik,utána elmentünk lágososhoz,hát kétpofára ette:D,Vikim,Bencus még bementek a vizbe,mi Kristófal meg a pancsolorészre ültünk,ott is nagyon tetszett,neki!18.30körül,beborult,és feltámadt a szél,igy hazaindultunk!Viki és Bencus még a medencébe csobbant vagy 30 percre!Lefeküdtünk,hamar elisaludt mindenki,kivéve engem.11körül lefeküdtem,de akkor Kristóf kelt.Hajnali,4ig fent voltunk:(!valószinű a foga lehetett,akkor is ugy aludt el,hogy a babakocsiba,raktam és az ágyam mellé tolltamReggel7kor kelltünk,de én ojan migrénes fejgörcsre,hogy iszonyu volt(az a sok alvás tönkre tesz:D)Szerencsére Zolim,teljes mértékbe ellátta mind3gyerkőcöt,és még kiis takaritott,imádom:)!Most már jól vagyok!:)Egyenlőre ennyi.....

5 megjegyzés:

GGabi írta...

szuper lehetett a teganpotok:))
nagyon jók a képek:)
sok puszi***

szilvo írta...

örülök hogy jó volt és örülök hogy neked is ijen arany urad van mint az enyém jok a képeek nyon lecserélném a vizet az ágyra

Judit /juci68/ írta...

IRÍGY VAGYOK! :D sok puszi

Vica írta...

jucim:)))))))))!pussz

Mariann írta...

Nagyon jók a képek! Máté is nyúz, hogy menjünk strandra... ha jobban leszek, mindenképp elmegyünk. pussz :)