2009. július 2., csütörtök

Kikapcsolodás:)))














































Ma Zolim,itthol volt.Rámolt a garázsba egész délelőtt,délbe a gyerkőcök nyuzták:DJót játszottak,már rég volt ilyen,hisz mostanában állandoan,dolgozott:( Mondta,menjünk be Tapolcára a játszóra,igyhát összekészítettem a gyerkőcöket és bementünk.Legelősször a Tescoba,bevásároltunk 1 picit.Láttam Kristófnak bébitaxit,ráis ültettem,hogy jó-e neki,hát jó volt:D nagyon élvezte,de sajnos vissza kellett raknom a polcra,pénz hijján:(,mindegy majd legközelebb:) !Lementünk utána játszora,nemnem én se szeretem a játszótereket,de ez más,ez a Tóparton van,gyönyörű környezetbe,rengeteg hal a vizbe,kacsák,ott a malom is:) szóval ez nem 1 egyen játszótér,ide nagyon szeretünk járni:) (bár ritkán tehetjük meg ezt is).Elmentünk fagyizni,Kristóf kétpofára ette a tölcsért.Nagyon élvezte a hintázást és csak ugy leste a halakat és kacsákat.Nagyok is élvezték,és még mi is hissz eggyüt voltunk és ez volt a lényeg:)Haza érve Vikim és Bence még nagyott csobbantak a medencébe.Kristófka meg hintázott.Igaz ma nem voltunk,valami,hú,de nagy helyen,de nekünk mégis az volt...)...Pár kép a mai napról:)

4 megjegyzés:

szilvo írta...

de szép napotok volt

Judit /juci68/ írta...

Örülök, hogy ilyen szép napotok volt. puszi

Reni írta...

Szép helyen voltatok...nekem is tetszik...

GGabi írta...

Szuper hogy együtt volt a család örülök a kis kikapcsnak:)
A képek is szuperek!
Sok puszim nektek Vicám:)***