2009. október 18., vasárnap

Bencém szüléstörténete

2001.12.18-ra voltam,kiírva,20.n előjegyeztek ,27re császárra,ha addig nem születne,meg.Mivel,befektettek,ezért a hétvégére,haza mehettem 22.én,aznap éjjel,elment a nyákdugom,sejtettem,hogy lesz valami,4*felkeltem,fájások végett,de nem volt,vészes,másnap délelőtt11körül,már órás fájások voltak ezért vissza mentünk,az ügyeletes doki a fejemhez vágta,hogy felesleges volt bejönnöm,mert talán holnapra,lesz valami,ez volt délkörül,Zolim,haza ment,közben orvosom is beugrott,megvizsgált,és mondta,hogy pár óra és szülünk hívjam vissza,párom:D!Vissza is jött és végig ott volt velem és segített amiben,tudott,mint Vikimnél is:)15órakor már szenvedtem nagyon:(15.30kor felhívtam otthon Vikimet,mert szükségem volt,rá,hogy halljam a hangját,a kis édesnek,akkor volt 2,5éves:)Nagyon jól esett,hogy beszélhettem vele:)16kor burok,repesztés,hát felpörgött minden....1810kor átsétáltunk a vajudoba,hipppijéééé.Zolim és nevelöanyum is jöttek Velem és végig fogták a kezem és nyomás alatt nyomták a fejem,hatalmas nagy segítségek voltak:)15perc alatt,meg született,Bencusom,és apa vágta el a köldö zsinort:)szuper érzés volt,csodaszép 3500g54cm,és makk egészséges:)!Mivel első császár volt,(Erre ez a szokás)ezért elaltattak és betapintást végeztek,nem-e repedt meg a varratom,fél8körül,már a vajudoban feküdtem,kábán.21óriási szopira kihozták,Bencét,Zolim még akkor is ott volt:)És haza ment,Vikikémhez,aki ébren várta öt:)23körül,szóltam nővérkének,hogy pisilnem kell,lecsapolt vagy 1 litert,fél óra múlva megint kellett,mondta,akkor menjünk,ki..fogta a kezem,de így is elájultam,jött dokim,ügyeletes,megvizsgáltak és mondták,irány a mütö,mert vér ödémák keletkeztek a varratnál:(Majd 1 óráig ott voltam,Zolim reggel hívott boldogan,hát elmeséltem neki,hogy mekkora gond lett:(kaptam vért és placentát is..szóval minden jót:D!,utána hamar hejre jöttem,7.ik napon mehettünk haza.....

6 megjegyzés:

Judit /juci68/ írta...

Hát nem volt síma menet se Viki, se Bencus. De minden fájdalmat és bajt elfelejtünk, amikor a karunkba vesszük őket. Köszönjük, hogy ez megosztottad velünk. millió puszi

Vica írta...

Jucim,ez igy igaz:)♥

Cseri ( Erika) írta...

Vicám! Ez sem volt semmi! De minden jó ha a vége jó! Puszi!

Névtelen írta...

:)

lia80 írta...

Hát nem volt semmi, de aztán utána már nem is emlékszünk a rosszra.
Puszi nektek! És köszi, hogy átállítottad!♥♥♥

Vica írta...

csajok,köszi:)Lia♥:)