2009. október 17., szombat

Vikim szüléstörténete

Gondoltam,leírom,lehet,20év múlva már nem emlékszem,rá ilyen tisztán:D1999.julius.23.ára voltam kiírva.
Kezdődött 1999.julius8.-án,reggel 8 körül,még aludtam,de arra ébredtem,pisilnem,kell,gondoltam,ráérek kimenni,hát nem értem rá,1*csak zsupsz,először azt hittem bepisiltem,de nem,:D,a magzat vizem folyt el.Felkeltettem Zolit,elmentem tusolni és bőgtem,csak úgy zokogtam,nagyon féltem,mitől?Nem tudom....Beértünk a kórházba,semmi fájás,elfolyt víz,1cmre kinyílva.Mondták pihenjek,majd megindul..hát nem akart,rákötöttek infúzióra..a fájások jöttek,hol nagyon,hol kevésbé,de tágulni,nem tágultam,eljött július9.reggel,fájások voltak,tágulás nem.Megint rám kötötték az infuzíót,de semmi tágulás,csak szenvedés,délután 5körül,kint sétáltam az udvaron,akkor pont nem volt semmi,de már a hasam sem látszott,mintha megszültem volna,pedig nem:D Jöttek tesómék,még gratulált is:D hihi,csak akkor még nem volt mihez.Bementünk Zolimmal 18.30körül a vajudoba,megint visszakötötték az infúziót,akkor már nagyon fáj,de tágulás nem volt:( 19.10kor doki mondta,császár,mert addigra,Vikimnek olyan magas volt a szivhangja,és már én is alig álltam a talpamon:(19.30kor kiemelték,Vikimet,2700g,48cm:) Teljesen,egészségesen,2*rátekeredve a nyakára a köldök zsinór:( De hál isten,semmi gond nem,lett!És gyönyörű ♥20óra után kikerültem az intenzívre,Zolim végig ott volt velem,már ott várt.21órási szopira,hozták is,rá is kapott rendesen:D,ezzel,még nem lett vége utána,kaptam vért..2napra rá,erős vérzés végett,megkapartak:(3.nap feltéptek a varraton 1 rész,mert begyulladt,és 1 csövön keresztül,szellőzött.Napi szinten3*1 injekciót,kaptam,antibiotikumot:(7napon keresztül,és a 9.napon mehettünk haza...Hát ennyi volt:D...........

1 megjegyzés:

Cseri ( Erika) írta...

Vica! Nem semmi volt az első szülésed!Akkor én meg sem szólalhatok.A tiéd sokkal nehezebb volt.De hála isten egészséges és minden rendben van azóta is!:)