2009. október 9., péntek

Gasztróentreologusnál

Ma mentünk Veszprémbe,Kristófkával.Alapos vizsgálatot végzett a doktornő,45percig bent voltunk.Első látásra,szerinte nem étel allergia,hanem bőr,betegség ekcéma(ezt eddig is tudtuk,de azon kívül más foltok is vannak)Vetek tőle vért:(Jaj volt ám visítás:(Mivel 4csővel,kellett így 2 helyről vettek,mert nagyon husis a drága,és nehezen találtak vénát,egyik kézfejből,másik a buksiból,hát nagyon odavolt,de én is:(Remélem nem találnak semmit:)3hét múlva kell telefonálnom az eredményért!Sajnos any8-al a tali elmaradt,mert any,Botondja lebetegedett:(Remélem hamar helyre jön!Millió gyógy puszi nekik:)....

5 megjegyzés:

cseri írta...

Pfu Vica! Szegény Kristóf hát elhiszem hogy oda voltatok a szurik miatt.:((de remélem minden renben lesz!:)Puszim nektek!:))

Bibécske írta...

én is nagyon remélem, hogy nem találnak semmi komolyat:)
írtam, de mire észrevettem, hogy kérdezel és én válaszolok kiléptél:( bocsika

Judit /juci68/ írta...

Drága Vicám! Reméljük, hogy a gasztroenterológus semmi komolyat nem talál!!! Szegény kicsi Kristimet jól megkínozták! millió puszi!

mamarazzi írta...

Na szegény Kristóf bébim,csúnya néni megszadizta :( Sok puszi neki és tényleg ne találjanak semmi bajt!

Vica írta...

Köszönjük csajok:)♥ Bibim dehogy haragszom:)♥