2009. június 23., kedd

8:

Ez az idő felőrli az idegeimet..Persze ebbe a gyerköceim is rendesen rásegítenek:D Ojan nemjó egésznap a 4fal között lenni ,pedig nyári szünet van!Jelenpillanatba csak a neve nyár mert igencsak nem azt az oldalát mutatja:( Meg az se jó,hogy Zolim egésznap dolizik és mindig csak egyedül vagyok a gyerköcökkel,imádom öket,de jól esne most 1 párorás pihi:) Persze ez csak álom marad:D De ha nemlennének velem 1-2órára,akkor meg attól örülnék meg,mert hiányoznak!Na rajtam se lehet kiigazodni:D,Délután jött nevelőanyum és hozott két kiscicát,igy boldogságom mégtovább fokozodott:D igaz én kértem tölle,de agyerekek máris azon veszekednek mejiket kifogja:) Elnevezték öket Vikimé:Regi,Bencusé:Iszkiri:D majd apa kap agybajt ha haza jön és meglátja öket:D........Na most kb 2óra mulva jobb a kedvem mert kisütött a nap és kijutottunk az udvarra!szuppi volt!Gyerekek cicáztak,elrakták öket hátra a kamrába,ott csináltak nekik helyet.De nagyon élveztük a kint létet,Kkristóf végig az ölembe volt,mert lerakni nemtudtam a vizes fübe,de legálább Ő is levegözőtt,szóval kicsit felvidultam....:)....

4 megjegyzés:

Reni írta...

Estére itt is kicsit kisütött nap, de ma reggel megint vízes volt minden...jó lenne már egy kis napsütés!

Vica írta...

Reni de még mijen jó!:)

szilvo írta...

napsütés mindenkit felvidit néha én is kérnék egy szabad órát de hijányozna a kis piszok

Szalainé Cservenák Anita írta...

Nah most próbálkozom vicám, nagyon jók a képet szépek nagyon a gyerkőcök....