2009. június 26., péntek

A kis veszedelem...:)....


Elkezdődött az anyariógató korszak,ma kétszer is sikerült Kristófomnak a frászt rám hoznia:) Délután ivott az ágyon a cumisüvegből fekve,rá pillantottam a konyháról már ott ült,háttal a szélén és borult is,de még nost semfogom fel,hogyhogy jutottam oda hozzá,de sikerült elkapnom és ő erre 1 nagyot kacagott..gondolhata játszunk...én rám meg olyan remegés jött.Hát igen,de nemtudok szétszakadni,hisz van még másik 2 gyerköcöm.A másik ami igazán nemis riadalom volt,inkább meglepi,de ezután mégnagyobb figyelem kell neki...ugyanis anyosék lakásába 4lépcsőfok vezet fel a teraszra ott ültem a lépcsön és a drágám felmászott egyedül teljesen be a lakásig,hátnem semmi élmény volt,ott álltam végig mögötte és lestem minden mozzanatát.Szóval akis szélvészke elött már nincs lehetetlen,nagyon ügyike...)...

9 megjegyzés:

Reni írta...

És ez még csak a kezdet!:))

mamarazzi írta...

Azért annál a lépcsőnél vigyázz vele, mert beton.
A szobátokban meg úgyis pihe-puha a padlószőnyeg :)) De azért ne fejeljen le onnan se+ ;)
AA

szilvo írta...

nagyon ügyi a kissrác és merész

Judit /juci68/ írta...

Hajjaj..! Lesz ez még így se! Mostantól felkötheted azt a bizonyos intim ruhadarabot és minden pillanatban a szemedet rajta kell tartsd, már amennyire lehet! :)

Vica írta...

jaja felkötöm:)))

GGabi írta...

hehe:))) anya haja most kezd igazán őszülni:PPP
Ügyes kis gazfickó:))no és nem utolsó sorban gyönyörű:))***
puszim nektek sziasztok

Mariann írta...

Már rájöttem, mi a baj, megoldottam! :-)

Szóval:nagyon édes a kép!
És tuti sok ilyen izgis helyzet lesz még, de az anyai ösztön nagyon erős és a reakcióink szuper gyorsak! Anyum mindig mondta is, mikor Máté volt pici és röptében elkaptam, hogy jéééé, ezt hogy csinálod? Pedig anno ő is így tett. :-)

Puszi

Vica írta...

Kösszöm csajok!:)

Szalainé Cservenák Anita írta...

Vicám bugyi felköt és sok sok drukk:)))