2009. június 16., kedd

Még csak reggel 9.30 van de máris felhúztam magam!Vikim ma egyedül ment fel a boltba bevásárólni:)ami nagyon jó,hissz kell az önállloság.Igaz,hogy 10éves már de ahol mi lakunk a falut ketté választja a 84sz főut,és azon kell átmennünk sokszor nekem is félórába tellik mire a sok autótól átjutok,persze zebra az nincs,mindeggy lényeg a lényeg hogy felment:)Hozattam vele zsemlét,hát a kedves boltos tegnapi száraz zsemlét adott neki,ezám a düh:( azért mert gyerek,máris átkell cseszni,szegényke ojan bánatos lett miatta pedig aztán Ő igazán nemtehet semmiről:)...

4 megjegyzés:

GGabi írta...

hmmm..kereskedő és kereskedő közt van különbség:(
Nem értem az embereket:(
sajnálom pici lányt nekik ez szörnyű érzés:(

Vica írta...

Köszi GG!Megbeszéltük vele mire kell ezután odafigyelnie:)

mamarazzi írta...

Bekaphassa a bótos...így falusiasan is :P

mamarazzi írta...

Ja, a nővéred vagyok, voltam, leszek. :)