2009. június 17., szerda

Az éjszaka

Az este 1 kedves ismerős,azt mondta,hogy ébredésmentes jó éjszakát kíván nekem:)....Hát nem jött be:( 21.30körül Viki nyüszögött,kapcsoljam le a tévét nálunk és náluk is,igaz nem voltam álmos,de elegett tettem neki.10óráig forgolottam,hisz nem voltam állmos 22körül hallom Viki kiabál a szobájukból álmába ezeket:jobbra,nem,oké,jó kb 10percig tartott mire abba hagyta,ezután felórditott Kristóf 22.45körül vissza alud.Lefeküdtem gondoltam most már alcsi,hát nem...félóra mulva Kristóf újból keltett mert nagyon fájt a hasa:( Görcsölt rendesen szegénykém:( Adtam neki Espumisan-t,hatott neki igaz ugy éjfél körül,hagyta abba a sirást,de akkor még nem aludt vissza csak bújt hozzám szorosan:) Ez nagyon kellemes volt...sőt...imádom:) ekkor megetettem ugy fél1körül,01kor sikerült leraknom a kiságyba és elaludt..én is:) 02.30ig mikor újra felkellt adtam neki inni igy03körül vissza aludt..én nem csak forgolodtam,mert már ojan fáradt voltam,04kor még ránéztem az órára szóval akkor még fent voltam...és sikerült végre elaludnom...hajnali 5ig mert akkor meg Zolim ébresztőórája kelltett,6környékén vissza aludtam és 6.40kor ébredt a kisbagázs...Szóval volt 1 éjszakám...Nembaj csak jobb lessz:)egyszer...

Nincsenek megjegyzések: