2009. június 21., vasárnap

A mai nap!

Hát a mai nap volt jó és rossz is!Reggel ojan gyomorgörcse ébredtem:(remegett az egész testem rázott a hideg,ükölödtem,szoval nagyon nemvoltam jól,de szupi mert 3gyerköccel egyedül voltam itthól!Nagynehezen feltápászkodtam de akkor meg szédültem nagyon,mindegy volt mert a skacokat meg ellkellett látnom,reggeliztetés,peluscsere.ebéd felrakása...ugy 10körül már hivnom kellett anyost,hogy jöjjön mert nemtudtam kiszálni az ágyból ugy görcsölt a gyomrom:(sikerült 1órát pihennem és utána jobb lett,most este 17.30van,de már jól vagyok!Fogalmamsincs mitől lehetett ez,lehet,hogy gyomorrontás...nemtudom,de car volt az tuti,fölleg,hogy a gyerekek számitanak anyára:)más...Kristóf ma mondta anny és rámnézet mosojogva,hát elájultam tölle,hetetlenül imádni való kishétszentség..Vikim háta már jobb most már nemkell sokat pihiznie,szóval jöhet a hancur...Bencus ma jógyereket játszót,nemhisztizett ojan sokat mint szokott:)))De imádom mind3om gyerkőcöm...és alig várom,hogy apukájuk is meg jöjjön a munkából...mert Őt is imádom...:)))

2 megjegyzés:

Judit /juci68/ írta...

Sajnálom, hogy rosszul voltál! Lényeg, hogy már jobban vagy! Örülök, hogy Viki háta rendbe jött! :)

Vica írta...

jucim!Köszi!:)))